E-mail marketing
E-mail marketing is een fantastische tool om je doelgroep te bereiken. Ben je op zoek naar nieuwe leads of wil je juist je band met bestaande relaties versterken. Deze tool kun je hier perfect voor inzetten. Tijdens de training ga je kijken hoe je digitale nieuwsbrieven maakt. Met welke onderwerp regels verhoog je de open rates. En hoe zorg je voor meer abonnees en conversie.
Inhoud training
- Meten en sturen van KPI’s
- Wat is de ideale timing, frequentie en verzendtijd
- Integratie van e-mailmarketing met algemene doelstellingen
- Wat zijn de laatste ontwikkelingen
- Optimalisering gebruik teksten en afbeeldingen
- Teste, analyseren, meten en bijsturen.
De training wordt op maat samengesteld.
Duur en aantal deelnemers
De LinkedIn training heeft twee opties. Of 1 dagdeel (3 uur) en dan alleen theorie of 1 dag (7uur) en dan inclusief praktijk. De trainingsgroep heeft maximaal 10 deelnemers.
Doelgroep
Deze training is bedoelt voor medewerkers van de afdeling communicatie. De training kan zowel incompany als op locatie worden uitgevoerd.
Certificaat
Een certificaat wordt aan het einde van de training afgegeven bij 100% aanwezigheid.
Terug naar het overzicht